مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 05:252020-09-22سياسي

پیغام فتح| از غبارروبی گلزار شهدا تا تجلیل از ایثارگران در شاهرود+ تصاویر


مسؤولان شهرستان شاهرود به مناسبت هفته دفاع مقدس، گلزار شهدای گمنام این شهر را غبارروبی و از 10 ایثارگر شهرستان تجلیل کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، به مناسبت هفته دفاع مقدس که با شعار ما قوی هستیم آغاز شد، مسؤولان شهرستان شاهرود صبح امروز با حضور در حرم شهدای گمنام در ارتفاعات شهر، با آرمان های شهدا و امام راحل تجدید عهد و پیمان کردند.

در این مراسم که با حضور فرماندار شهرستان شاهرود، امام جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسؤولان دستگاه های اجرایی و تعدادی از خانواده شهدا و ایثارگران اجرا شد، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز به مناسبت این هفته در بام شاهرود به اهتزاز درآمد.

همچنین مسؤولان با حضور در دبیرستان دوره اول شاهد شهید جواد ابراهیمی زنگ ایثار و مقاومت را نواختند.

تجلیل از ایثارگران شهرستان شاهرود برنامه بعدی بود که در تالار ولایت فرمانداری شهرستان شاهرود با حضور 70 جانباز و ایثارگر شهرستان با حضور مسؤولان برگزار شد.

حجت الاسلام عباس امینی، امام جمعه شاهرود در این مراسم با گرامیداشت این هفته، بر لزوم آمادگی همه جانبه رزمندگان دیروز و امروز برای دفاع جانانه از ثمره خون شهدا که سبب تحقق انقلاب اسلامی شد، تأکید و بر اتصال آن به حرکت جهانی امام عصر (عج) تصریح کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیغام فتح| از غبارروبی گلزار شهدا تا تجلیل از ایثارگران در شاهرود+ تصاویر

پیغام فتح| از غبارروبی گلزار شهدا تا تجلیل از ایثارگران در شاهرود+ تصاویر